wtorek, 22 października 2013

Przedsmak

Pierwsza część pojawi się - mam nadzieję, niebawem :) 
zaczęłam już kilka dni temu pisać rozdziały, ale ze względu na ogrom pracy w szkole (klasa maturalna nie rozpieszcza) nie mam zbytnio czasu na przelanie pomysłów do Worda. Jednak, by trochę Was zaciekawić mogę powiedzieć, że moja historia będzie troszkę z dreszczykiem, motywem siatkarskim oraz walką z przeszłością, którą główna bohaterka nie chce się dzielić z osobami, które są jej bliskie.

A cóż mogę powiedzieć o sobie? Część może będzie mnie kojarzyć z opowiadania "mam być szczęśliwa? okej, ale tylko z Tobą", którego niestety nie udało mi się zakończyć. Wypaliłam się. Zbyt długo tamte opowiadanie zapisane było w czeluściach komputera i za późno ujrzało światło dzienne, bym mogła je dalej kontynuować. Mam nadzieję, że obecne opowiadanie będzie się również podobać i może dociągnę je do końca. Trzymajcie za mnie kciuki i bądźcie wyrozumiali, jeśli przez dłuższy czas nic się dziać nie będzie. Notabene, zawsze możecie sprawdzić co u mnie słychać tutaj :)

1 komentarz:

  1. o proszę, proszę kto tu powraca do nas :P już się nie mogę doczekać opowiadania !
    rozwaliło mnie to " szalona nastolatka, która zamiast uczyć się do matury pisze opowiadanie :) " ;D

    OdpowiedzUsuń